Loading...

Kolay karışık omlet

Kolay ve ucuz. Evde kim omlet pişirmedi ki? Ben sadece fikir olsun diye göstermeye karar verdim. Benim paşalarım kahvaltıda çok seviyorlar,...

Kolay ve ucuz. Evde kim omlet pişirmedi ki? Ben sadece fikir olsun diye göstermeye karar verdim. Benim paşalarım kahvaltıda çok seviyorlar, hatta bazı öğle yemeklerinde isterler. Umarım sizde seversiniz. 

malzemeler:

2 yumurta
2 kaşık kadar sıvı yağ
3-4 tane çekirdeksiz  zeytin
3-4 yaprak kurutulmuş domates 
2-3 dilim salam
100 gr kadar rendelenmiş kaşar peyniri 

yapılış:

Kolay demişim. Bakalım nasıl. Salam, kurutulmuş domates ve zeytinleri küçücük doğrayana kadar tavaya sıvı yağı ısınmaya koyuyoruz. 
Sırası fark etmeden, doğradıklarımızı tavaya atıyoruz. 
Tabi ki malzemeler bunlara sınırlı değil. Evinizde ne varsa ve omlete uygun olursa tavaya atabilirsiniz. 
Onlar birazcık ısı alana kadar bizde yumurtaları kırıp bir çırpma teli veya çatal yardımı ile çırpıyoruz. 
Karıştırdığımız yumurtaları eşit şekilde tavada ki malzemelerin üstünde döküyoruz ve pişene kadar kapağı kapatıyoruz. Bu uzun sürmez. 4-5 dakika yeter. 
Yumurtaları piştikten sonra, ateşi söndürüp rendelenmiş kaşarımızı serpiyoruz ve rulo yapıp servis yapıyoruz.  
Tabi ki bu zaman zarfında çayımız de demlemeye unutmuyoruz.

Sonunda afiyetle paylaşıyoruz :) 
Kahvaltılar 1556160432353047358

Yorum Gönder

emo-but-icon

Ana Sayfa item

Translate

Bumerang - Yazarkafe
En İyi Tarif Blogları
Yemek tarifleri

Top 5

Rasgele tarifler