Loading...

Fırında kabak pane

13 sene yiyemediği kabağı (bebekliğinde bile yemezdi) olum kabağı beğendi. :) Fırında kabak pane tarifi sizlerle de paylaşmak istiyorum.  ...

kabak pane13 sene yiyemediği kabağı (bebekliğinde bile yemezdi) olum kabağı beğendi. :) Fırında kabak pane tarifi sizlerle de paylaşmak istiyorum. 

malzemeler:

3-4 tane orta boy kabak
250 gr yoğurt
50 ml zeytin yağ
6-7 kaşık galeta unu
50 gr sert beyaz peynir
1 çay kaşık tuz

yapılış:

Kabakları iyice yıkayıp kabukları soydum. Sonra uzun ince çubuklar şekilde kestim ve tuzladım. Bir süzgece koyup yarım saat suyu çıkmasını bekledim.
Zeytin yağı yoğurtla karıştırdım. Peyniri rendenin ince tarafından rendeledim ve galeta unuyla karıştırdım. 
Beklettiğim kabak çubukları bir kağıt havluyla hafif bastırarak fazla suyu çektim ve pane işlemi yapmaya başladım.
Kabakları önce yoğurt yağ karışımına ondan sonra galeta unu peynir karışıma her yüzüne bulaştırdım ve pişirme kağıdıyla kaplamış fırın tepsiye dizdim.
180-200 derecede fırında kızarana kadar (25-30 dakika) pişirdim.
kabak pane

Sofraya sarımsaklı yoğurtlu sos ile beraber götürdüm.
İçi yumuşacık kabaklar, dışı hafif kıtırlı harcı bize çok hoş geldi.


Sizde beğeneceğinizi umut ediyorum.
Meze ve salatalar 5982536334106434980

Yorum Gönder

emo-but-icon

Ana Sayfa item

Translate

Bumerang - Yazarkafe
En İyi Tarif Blogları
Yemek tarifleri

Top 5

Rasgele tarifler